Sumeyra97 Catlama ignesinin 7.günü Birkaç gündür sancım oluyor sabahları bide geceleri adet sancısı gibi ara ara oluyor neden acaba hamilelik belirtisi midir acaba yaşayan var mı
Beyzasahin Sumeyra97 bende adetimden 4-5 gün önce yaşadım canım olabilir genelde adet günü sancım olurdu
Haree Valla hhiç bilmiyorum canım sadece postun yukarda kalsın diye yazıyorum..ben normal yumurylama takibi yaptım sadece ve 8. Gündeyim bekliyorum bu ay iyi bir haber almayı