218506 Aynen benim basima geldi yedi aylık doğum yaptım yaşamadı tekrar ogluma hamile kaldım ondada dikiş atalım dediler erken doğar dendi çok dikkat ettim ilaçlar iğneler falan şükür gününde doğru yine hamileyim oğlum olacak bundada diolar aynı şeyi Progestan kullanıyorum iki haftaya bir kontrole gidiyorum alttan muayne için sende dikkat et cnm çok ağır iş yapma kendini yorma