Haydigelll Arkadaşlar zübeyde hanım a gidenler ne zaman öğrendiniz cinsiyetini ? Kaçıncı hafta da söylerler, 5 aya kadar bekletilir mi 🙁
cannarz Haydigelll doktoruna göre değişio. Özele ne gerek var gataya gidin orda söylüyolar ben gatada öğrendim hatta üç hafta üst üste sordum söyledi.ama zübeyde hanımdada söylüyolar dediğim gibi doktora göre ve yoğunluğa göre değişiyo ama asistansa hiç zorlamayın şansınızı
Busrakpucu Haydigelll canım devlet diyo ki cinsiyet belli ama vize sağlığı nasıl o gerek diye demiyooo özele git sanırım etlik tarafındasın bende bu taraftayım deva ya gidebilirsin benim doktor tanıdıkdi 13 haftalıkken belliydi demediydi 16 da diyim dedi dedi şuan 18 haftaligiz ama doktorum aut iznine gittiği için bi ay olup bi ah olmadığı için ben gata gulhaneye gidicem ayın 10unda orası özel gibi çok güzel diye duyumlar aldım cevremde
Oozge Haydigelll walla 6. Aya kadar bekledim Wè her defasında gibi gibi diye cevaplar aldım. Söylemiyorlar kolay kolay 🙇
Haydigelll Zeytininpeyniri insan merak ediyor çok sacma olmuş bu kanun ,özele gitmeyi düşünüyorum orada söylerler mi sizce
Zeytininpeyniri Haydigelll tip merkezleri de uygun oluyor onlardan da öğrenebilirsin gitmeden önce telden sor yinede fiyatını haftani
Ozgesah355 Canım Sami ulus ta hilmi Yıldırım var beni kaldırdı yatırdı döndürdü öksürttü karnımı salladı birsürü şey yaptı çocuk göstermiyor diye sonra cinsiyeti söyledi oraya da gidebilirsin baya da ilgili bi doktor
Kbrzynp Devlet özel ikisi de gostermeyince çocuk soyleyemez ben başından beri özel gidiyorum 20.haftam daha ogrenemedim☺
Haydigelll Kbrzynp ama devlette kanun çıkmış 5. aya kadar soylenmiyormus cogu yer soylemiyor o yuzden :/
Pamuk0202 Kbrzynp gitmeden bir paket Çikolata yiyip birde vişne suyu içerseniz bebek bayağı hareketleniyor belki işinize yarar