Susamvemom İlaçla adet olup hamıle kalan varmı aranızda kızlar. Doğal olmak ıstıyordum malesef olamadım 12 gün gecıktı 😔 yarın doktora gidiyorum söktürücü için. İlaçla adet olmanın sakıncası varmı acaba en cok merak ettıgım konu.
[silindi] Susamvemom canım ben doğum kontrol hapı kullanıyordum KuTu bitince adet olmadım Adet söktürücü içtim ona rağmen hamile kalmışım süreçte
Pcoslubiranne Susamvemom Ben 9 gün adet gecikmesiyle gitmistim gebelik yoktu söktürücu kullandim o ay öyle adet oldum.Bir sonraki ay hamile kalmiştim.Oğlum 17 aylık.
[silindi] Susamvemom yok yok canm hiç bi zararı olmuyor sadece gebe olup olmadıgından emin ol cünkü bebegi düşürebiliyorsun hamilelikte içilirse , ben bilmeden içtim ama şükürler olsn yine bisey olmamıs