Nrylyl canım ben o dönemleri geçeli çok oldu ama progestan bende kullandım ilk 3 ay kimse inanmadı ama bana aşırı depresyon yaptı. Hormon salgıladıkça perişan oldum. Ayrıca normal zaten tüm dengem yerle bir. Ben psikoloğa falan bile gittim Deliricem sandım, sürekli ağlıyordum. En son doktoruma sordum 3. Ay bittiği gün aydınlanma yaşıycaksın inan bana geçicek dedi ciddiyim tam 3. Ayım bitti herşey bal börek oldu. Evde durma sakın. Tek kalma ve sosyalleş. Ciddiyim seni mutlu eden ne varsa yap yoksa perişan olursun kardeş.