Merhabalar herkese, oldukça zorlu bir süreçten geçtik ve 35. haftanın sonuna geldik. Maalesef suyum azaldığı ve son bir aydır bebeğimin gelişimi durduğu için bu haftayı ancak bekleyebildik. Yarın iki kilo görünen minnak kızım doğacak inşallah. Herkesten dualarını bekliyorum, inşallah bebeğim sağ salim doğar ve küvöze girmez. 🙏🙏🙏😊😊😊