Ben başka bir hastaneye gidiyorum ama muayene ve doğum ücreti çok fazla oldugu icin oraya gitmeye devam etmeyeceğim. Arkadaşlarımın ve çevremdekilerin tavsiyesine göre delta hospitala gitmeyi düşünüyorum. Aranızda oraya giden varmı doktor tavsiyeniz varmı?