Burcu0734 Kızlar merhaba . 10 haftalık hamileyim, 5 seans lazere gittim sonrasında hamile olduğumu öğrenince 1 ay ara verdim. doktorum bi problem teşkil etmediğini söylüyor. Bu konuda deneyimi olan yazabilir mi?
Eceklc Merhaba bende lazere gidiyordum tatile gittim geldim 1 ay ara verdim ten rengim açılsın diye o ara hamile olduğumu ögrendim doktora sordum yaptırma dedi sakıncalı olduğunu söyledi ve dondurdum zaten lazer yapan merkez de hamilelik dönemi ve emzirme döneminde yapılmadığını söyledi lazer ışın ının zararı olabilir diye riske atmak istemiyorlarmış 🤷🏻♀️
Eminapasali Genelde hormonlardan kaynaklı tüylenme oluyor lazer de etki etmeyebilir diyorlar tavsiye etmiyorlar