Arkadaslar merhaba,
Dun hastaneye bel, kasik ve karin agrisi nedeniyle acil geldim dayanilmayacak agrilar degildi ama doktorum bir nstye bakilsa iyi olacagini soyledi. Nst de sancilarim cikti ve doktor hastaneye yatmami istedi. 2 serum aldim ve nst de hala agrilarim cikiyordu. Doktorum bebek icin ciger gelistirici igneye basladi erken dogum riskine karsi. Su an hastanedeyim kasilmalarim devam ettigi surecede burda kalicam gibi gorunuyor. Cok tedirgin oluyorum, gece boyunca uyuyamadim bebegime bir sey olur mu diye. Boyle bir durum yasayipta atlatanlardan destege ihtiyacim var.