Merveeex Kızlar sağıma soluma yatıyorum devamlı aynı pozisyonda yatınca yanlarım cok fena agırıyor ölüyorum sanki. Hep sırt üstü yatarken buluyorum kendimi iyi değilmiş sırt ustu yatmak sizce bise olur mu
mutluuannee Merveeex bisey olmaz bence canm cunku elimizden gelen birsey yokki ben hep sola yatıyorum her uyandigimda sirt ustu uyaniyorum yapcak bsey yok 34+6 yim bu arada 🤷♀️
1004nese Merveeex vallahi sağıma yatiyorum WC ye kalkıyorum gece ayağım yok olmus soluma yatıyorum yine ayni sabır ediyorum artık şükür sonuna geldik diyorum. Birazdaha sabır edicez artık ☺️ Bende 37+3❤️
Eminapasali Bende senin gibiyim doktora sormuştum nasıl yatarsan yat zaten bebek rahatsız olunca seni de rahatsız eder pozisyon değiştirirsin dedi