Merveeex Kızlar 37+3 gunluk gebeyim sancıları oluyor adet olacakmısım gibi kasıklarım Agırıyor acaba dogumum mu yaklastı ne zmaanlar baslar bu sancılar doktorum 20 sinde dogum olur demişti ortalama o kadar beklemekte uzun geliyor sizce Daaha erken olur mu "🙏🙄
Masal78 Merveeex ya aynıyız ölüyorum şu ağrılardan bel kasık ağrılarım benimde çoklaştı şu 3 gündür daha da fazlalaştı bakalım ne olucak 38+0 da doğuma gidicem ama sanki etken gelicek gibi 36+2 yiz
MD2020 Bende 37+3 üm hiç kasık ağrısı vs yok akıntım da artış var gün içinde bi yerde toplanıp semsert oluyor karnım ama acı veren bişi değil 🤷🏼♀️ Doğum pozisyonunu almış bebeğim çok sıkıldım artık uyumak dönmek eziyet oldu yakın değil sanırım daha doğumum 😕
01Ebru48 Canım cuma günü gebelik eğitimine gittim. Kasiklardaki yalancı sanci oluyormuş.dogum sancısı bel ve karinda sık aralıklarda düzenli oluyormuş. Ağrın olunca kendini dinle bekle ,eğer dinlenmeyle geçiyorsa daha zamanım var