Arkadaslar benim icin de dua edermisiniz.Oglum var 5 aylik oldu fakat iyi bir annelik yapamiyorum :(.Allahtan annem surekli yanimda yardim ediyor yoksa tek basima kalsam yapamicam sanki 😢.Ne yapmam gerek .Bazen bazi ihtiyaclari oluyoo cocugun aklima gelmiyor sonra diyom kendi kendime bu benim aklima neden gelmedi.Diger yandan da iste herseyi kafaya takiyorum.