_elsm_ Bende yüksek lisans tez aşamasındayım doğuma 42 gün kaldı Bi türlü bitmiyor cNım da istemiyor 😂
Aysiscim _elsm_ ya temmuzda doğum var temmuza kadar biter mi bu tez diye yanıp tutuşuyorum bir yandan ama hiç de oturup yazasım gelmiyo 🙄 her geceki vicdan azabım😢
_elsm_ Aysiscim valla benim doğum Nisan da martın 15ine teslim etmem lazım siz düşünün son zamanlarda insanın hiç yazması gelmiyor 😂