Reynizz normal nemlendirici bence bi soeun olmaz ben aktardan kakao yagi aldım katı bi yag mikrodalgada yada petegin üstüne eritip sürüyodum piyasadaki catlak kremleri cok pahali bide biooil aldim hepsiburadadan 44 liraya bikac gun oldu kullanmaha baslayali bazen kaşıncada neutrogena nemlendiirici sürüyorum iyi geliyo