Deryaserkan 19 haftalık hamileyim bugün atletimi ıslatacak şekilde süt mü sıvı mı anlayamadığım bişey oldu yaşayan veya bilgisi olan varmı -???
K1996 Deryaserkan benimde geldi hatta son aya kadar hep geldi gögüs pedi kullandım doğum yaptım şimdi sütüm cok az coğalmıyor hiç o kadar ilaç kullandım süt arttırıcı yok 40 günlük bebeğim ek mama vermesem ac yetmiyor hiç aclıktan doğduğu ilk 3. Günü sarılık oldu
ElanrBlkc Serife3304 benim neden gelmedi 25 haftalık olduk. Memişler büyüdü ama içi boş pıs resmenn. Sütüm olmicak galiba 😕
busra2512 Deryaserkan bende çok detaylı bilmiyordum da yorumlarda okuduğum kadarıyla doğumu tetikliyormuş ve o ilk süt bebek için çok önemliymiş canım
Serife3304 Deryaserkan gelmeye devam etmesine sebep olur bide o ilk süt bebek için çok faydalı boşa gitmesin yani bide doğumu tetiklediğini söyleyenler var ne kadar doğru bilmiyorum 🤷♀️
Deryaserkan busra2512 ya inş bişey olmaz gerçekten insanın başına gelmeyince o ne yapacagını bilmiyo umarım bidaha gelmez bir Damla’dan sonra gelmedi
Deryaserkan K1996 anladım inş bir daha gelmez birde diyorlar sütün çok olacağına işaret diye hiç alakası yok Muş
kitapkurdu Deryaserkan geliyor ama sanki azaldı eskiden 1tlden büyük olurdu ıslanan yer şimdi nokta gibi