Dkk Kızlar 27+1 im . Bugün kızımın hareketleri çok cılız gelmeye başladı çok az hissediyorum . Meyve falan yiyip soluma da uzandım ama aynı . Bazen böyle ilk hissetmeye başladığım haftalardaki gibi hareketler çok zayıf olabiliyormu ?
Gunes24 Dkk sağlık ocağındaki hemşire vişne suyu iç çikolata ye soluna yat demişti bana ama yorgun olunca bebek hareketleri de pek hissedilmiyor 🤷🏻♀️
OzgeGunes Haftada azalması normal. İlerde daha sert kuvvetli hareketlerini hissedeceksin. Sevdiği tepki gösterdiği bir şey varsa onu ye iç sola yat bi bekle. Genelde soğuk suya tepki verir derler. Bende soda içince hareket ederdi