Protestan kullaniyordum bitti ve doktor randevuma daha çok olduğu için alamadım. 2 gündür idrarımı altıma yaptıgımı sanıyorum bakıyorum ki şeffaf katı beyaz akıntı gelmiş sulu şekilde bu arada 9h+6 günlügüz? Normal mi yoksa ters giden bisiler mi var ? 😦