Dün çok yoruldum yollardaydım arabadaydım hep dünden beri adet sancısı gibi sancım var sürekli değil ama arada oluyor. Ben adetimden 1 hafta önce öğrendim adetim geçene kadar devam etti ona normal dedim. Dün kendimi yorup dünden beri böyle olunca şüphe ettim. Büyüdügü için normal mi?