Ay-se-tufnk Zeynep15-87 benim kararim canim. Cunku benim cesaretim yok normal doğuma saglik personeliyim iki dogumuda gordum o aciyi cekemem cunku panik atak var bende ne bebege ne kendime zarar veremem doktorumda onayladi hastanin psikolojisi daha onemlo dedi
MinikTavsanim Rbidrmz canım zaman nasıl geçti hızlı geçiyor mu bana geçmiyor gibi daha 16 haftalığım 😔
Rbidrmz MinikTavsanim öyle bir geçiyor ki anlamıyorsun canım 😃 ben daha eşime müjdeyi verdiğim günü hatırlıyorum 🙈