UmayDuruMom
bence doktora git ve enf varsa antibiyotik başla. Yani bu kadar kötüysen enf şiddetlenmeden önlem alsan iyi olur. Evde uygulanabilecek tedaviler var ilaçsız ama onlar uzun sürede iyileştirir. Zencefilli limonlu çay , balın içine karabiber toz zencefil toz zerdeçal toz tarçın atıl karıştırıp yiyebilirsin , bol bol ılık su içip c vitamini portakal limon elma vb tüketip bol bol dinlenebilirsin. Ama dediğin kadar kötysen bunlar 3-4 güne anca iyileştirir. Doktor kontrolünde ilaç içmen daha hızlı sonuç verir. Ama ilaç kesinlikle içmek istemiyorsan en iyi çözümü iyi beslenmek ve bol bol dinlenmek.