[silindi] Bayanlar yerleşme kanaması henüz olmadı 4-5 haftalığım beta hcg değerim geçen hafta çarşamba 550 çıkmıştı sizce olmaması normal mi yoksa daha erken mi
Ilaydamyy [silindi] bazılarında olmuyo cnm ben bakmıştım 3 kadında birinde oluyo bi yazidada 6 kadinda birinde oluyo die okumustum normal yani benimde bi bebegimde olmamıştı
[silindi] Ilaydamyy yaa öyle mi anladım canım teşekkür ederim 🙏🏻 İnternetten de araştırdım ama Birde sizlere danışayım dedim