gozdegurbuz93 senin yine iyi ben 7-4 leri gördüm 8-5 leri her seferinde düşük olduğunu doktora söylüyoruz dediği tek şey bol su iç halbuki en az 3 lt su içiyorum günde , benim normalde 11 lerde olurdu tansiyonun hamilelikte tansiyon düşük olurmuş benim ekstra düştü ,bol su iç bir de hamilelegin ilk haftaları normal