Mrcemn Bugün 34. Haftama girdim karnım yavaş yavaş aşağı iniyor galiba göğsüm ile arasında Aralık oluşmaya başladı görenler de indiğini söylüyor rahmimde de baskı hissediyorum bu haftalarda böyle olması normal mi kafam çok karışık..
Sumeyye_g Mrcemn benim bebeğim 34 de dönmüştü başı ve karnım da aşa indi biraz artık yavaş yavaş doğum belirtisi buda aşa inmesi
Mrcemn Esr36 28. Haftadan beri dönmüş başı aşağıda ama hep yukarıdaydı karnım hatta kaburgama baskı yapıyordu baskı azaldı ve aynadan bakınca çok farklı karnımın aşağı indiği belli oluyor
Dozturkgol Kanala yerleştiğini gösteririr bariz aynaya bakınca fark ediliyor zaten aşağı indiği bende yaklaşık 1 hafta sonra doğum yaptım aşağı indikten sonra
Dozturkgol Mrcemn 37+4 de doğum yaptım 1 hafta öncesinde nst de sancım çıktı serumla durdurdular 1 hafta sonra suyum geldi mecbur sezeryan oldum pozisyonu testi çünki fazla ayakta kalıp kendinizi yormayın ev işi fazla yapmayın ben ayakta fazla durunca hemen kasıklarımda ağrı hissediyordum son hafta
Mrcemn Dozturkgol evet işte ayağa kalkınca iki bacağımın arasında yumurta varmış gibi hissediyorum rahmimde de baskı yarın ilk işim hastaneye gitmek olacak çok korkuyorum
Dozturkgol Mrcemn tedbir herzaman iyidir kanalda olup olmadığını söylerler böyle çubuk gibi bir kamerayla bakıyorlar alttan ultrasonun bi değiştiği kanalda ayaklarını ben bile görmüştüm yani
Snygrl Benimde aşağıda baya indi yatarken falan karnım yok gibi küçülmüş gibi hissediyorum 😂 büyüklerimize göre doğum belirtisi bu tıpta öylemidir bilemem tabi 🤰🏻👼🏻🤷🏻♀️