Arkadaşlar lütfen kullananlar cevaplasın. Bu iki ilacı da yanlış dozlarda kullanmışım. Şimdi içime kurt düştü. Birini eşime mi yazdı acaba doktor diye. Kullanan varsa içinizde ikisi de gebelik öncesi yumurta gelişimi için kadına verilen ilaçlar değil mi?
doktora yazdım, dönmedi.
günde ikişer doz almışım ikisinden de. Reçeteyi yanlış okumuşum. Bugün adımı unutunca fark ettim nir yanlışlık oldugunu :(
yorumlarda da sperm falan görünce eşim için miydi diğer ilaç acaba diye panikteyim.
bilgisi olan paylaşırsa memnun olurum.