Kızlar merhaba ben 25+4 haftalık hamileyim dün doktora gittim kasıklarım ağrıyordu doktor bebeğin başı aşağıda baskı yapıyor yürüme fazla ayakta durma uzan dedi korktum bende,bebek döner mi sizce tekrardan daha erken değil mi aşağıda olması için benimle aynı durumu yaşayan var mı ?😞