Cansunurettim merhaba arkadaşlar 31.haftamdayım az bi suyum geldi sanki sizce suyum mu yoksa başka bişy mi anlamadım kulezete otururken fark ettim
sukranaslier Cansunurettim doktorum açılmış çeşme gibi hiç durmaz dedi suyun gelirse eminmisin su geldiğine belki akıntıdır bu dönemde çok arttı
lilayda Cansunurettim 28 inci haftamda bende suyum geldi sandim tuvaletten kalkarken hala bisey akmaya devam etti. Ertesi gün doktoruma gittik ebe turnosol kağıdıyla su için ve elle muayene yaptı aciklik falan var mi diye. Cok sukur yokmus. Bi kontrol ettirsen iyi olur bence. Ben altıma idrar kaçırdım galiba ebe akinti da olabilir ama su degil bu dedi
Adessss Sızıntı şeklinde de gelebiliyor su, benim de çamaşırım ıslanmıştı ihtimal vermedim suyum olduğuna fakat kontrole gittiğimde suyumun azaldığını öğrendim. Yani suyun sızıyor olabilir
Cansunurettim Adessss aynn cok degil ama yine baya geldi akıntım olsa anlarım bide kulezete oturuyodum sesi geldi bildigniz
Cansunurettim sukranaslier eminim suyumdu eminim öyle bi aktı suydu ama azdı akıntım olsa fark ederdim
Minigininannesi sukranaslier o bebeğin diş zarı (adını unuttum 😁 anlayın siz) tamamen patlarda dediginiz gibi geliyor ama çok az bir aciklik vs olursa sızıntı selinde geliyor. Hastanede yatarken yanıma öyle bir kadın gelmişti çok az sızıntı şeklinde pedi 3 saatte falan islatiyordu. Benim suyum geldi gittim ped hasta bezi hiç bir şey fayda etmedi o çok farklı
Minigininannesi Cansunurettim ben doğum yaptım canım zaten 41de oldu benim ama yanındaki kadına serum desteği falan verdiler 3 4 hafta kadar gözetimde tuttular artık daha da olmayınca doğum yaptı