Biz de 34+4 olduk benim de ağrılarım çok oluyor kasık bölgemde dümdüz bir şekilde bıçaklar saplanıyormuş gibi doktorum vücudun kendini doğuma hazırladığını ve artık son haftalarda olduğumuz için bebekteki hızlı kilo artışının rahimi zorladığını söylemişti. Gece yatarken bazen kasıklarımdan bacaklarımın başladığı kısma kadar ağrı hissettiğim oluyor yalnız değilsin 🙋🏻♀️
bebişler iyi olsun da bunlar da gelip geçecek inşallah ☺️