Biz bebeğimle 3.ayımıza girmiş bulunmaktayız 10+2 yiz 😍 ama hiçbir belirti yaşamıyorum bulantı kusma halsizlik uyku falan hiçbirşey yok önümüzdeki hafta kontrolümüz var ilk gebeliğim olunca çok pimpirikli biri oldum yaa 😑 bu arada Eylül annesi olacağız Allah izin verirse 🙏🏻🙏🏻☺️😌 Peki ya sizde durumlar Nasıl 💁🏻💁🏻