selam arkadaşlar 36 haftalık oldum ama kaç gündür oğlum çok hafif kayıyor sadece önceden çok hareketliydi bide oynadığı zaman heleki bugün kaydığı zaman bile sırtımdan belime çok sancı atıyor olduğum yerden zıplıyorum resmen vajinam çıkacakmış gibi oluyor oynamasını istemiyorum böyle olunca . benm haftamda olupda aynı ağrıları yaşayan var mı ? erken doğum riskim falan olabilir mi :(