Meraba arkadaslar oncede yazdim ama kimse cevap vermedi neyse onu bosverelim arkadaslar ben 4. Ayin birinde Türkiyeye 10 gunlugune izne gidiyorum geleli 2 sene oldu fransaya ve hic gitmedim bu ilk gidisim ve 2 yavrum var biri 1 yasinda digeri ô zamana 1 ay 1 haftalik oluyo ve küçuk olani kaynanama birakicam gorumcemle ô bakicak suan bebegimi emziriyorumyve gunde 1 2 kere mama veriyorum asil soruma gelirim bu 10 surede sutum kesilirmi bebegim geri gelince gogsumu alirmi gogsumu alirsin diye dusunuyorum ama sutum olurmu