Kızlar selam,ben 20 haftalık hamileyim..umarım hepimiz için sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip eder Rabbim..haşimatosu olup hamileliği olan var mı? Her şey yolunda çok şükür ama endişeler beni yiyip bitiriyor..doktorum sakin ol desede bi zararı yok desede endişeleniyor insan,ayrıntılı ultrasonda çok güzeldi..ama sizleri de merak ediyorum umarım her şey yolundadır🌸