Merhaba kızlar bende diğer doğum yapan arkadaşlar gibi bu güzel anımı sizlerle paylaşmak istedim. O kadar güzel bir günde kızımıza kavuştum ki😇 38+4 haftalıktık gece 1 de hafif bir sancıyla uyandım genelde idrarım geldiğinde öyle bir ağrım olurdu yine öyle sandım pek umursamadım uyumaya çalıştım 1 saat kadar yatakta bir sağa bir sola dönüp durdum en sonunda dayanamayıp kalktım lavaboya gittiğimde ağrıdan başka bir şey yoktu saat 4 e kadar evde sancı çektim en sonunda kanamam geldi ve eşimi uyandırdım hastaneye gitmek için. Ebeler karşıladı beni muane ettiklerinde 6 cm açılmam olduğunu söyleyip doktoruma haber verdiler 10 15 dakika sonra doktorum geldi ve sık sık sancılarımı kontrol ettiler ağrılarım çoğalınca plates topu üzerinde hareketler yaptım ve iyice açılmam olduğunu söyleyip doğumhaneye aldılar 6.22 de prensesim doğdu ve herşey benim için o an başlamıştı❤️ normal doğumdan korkmayın kızlar inanın Allah yardım ediyor🙏 Rabbim bu muhteşem duyguyu herkese nasip etsin, merak ettiğiniz bir şey olursa yazabilirsiniz.