28inde normal yolla doğum yaptım, Tüm hamilelere duamı eksik etmedim🤲 Doğum esnasında size önerim kendinizi kasmamanız ıkınabildikçe ıkının, ben bi ara ıkınmayı bıraktığım için bebiş biraz kanalda sıkışmış o yüzden yorgun doğdu nefes alıp vermesi biraz zor bi akciğerinin biraz daha gelişmesi gerekiyor, sizlerden ricam lütfen dualarınızı eksik etmeyin en kısa sürede düzelip evine gelsin🙏🤲 orda bırakıp eve gelmek çok koyuyor insana..😔