Egemen16 Neredeyse 1 haftadır vajinada çok fazla kaşıntı var doktoruma söyledim travozol krem kullan muayeneye gelince bakarız dedi başına böyle bişey gelen var mı
tazee_annee Egemen16 Ben neler çektim o kaşıntıdan krem de muadilini almıştım canm ben iyi geliyor ama bıraktığım an yine başlıyordu sonra bir ara geçti bir ara geri geldi filan smdi 40+0 ız
Rbidrmz Mantar oluşmuştur bnde fitil kullandım canım geçti ama baya fitil hem vajinanın içindeki enfeksiyonu yani mantarı attı hemde baya rahatlattı ☝️