Toplam 3 takim koydum ben bi tanesini boyundan dolayi büyük koydum yenidoganlar küçük gelirse eger diye :)
Battaniye 2 tane biri penye biri yün. Muslin koyduk bi tane de.
Takim disinda bi daha zibin koymadık, takim dediğin de alt, ust, ic zibin çapraz, eldiven, çorap, ağız bezi, sapka