Ftrhn o görme merakı hiç bir zaman geçmiyor yaa çok güzel bir duygu ben kızımın yüzünü sadece 1kez gördüm sonra her gittiğimde sırtı dönüktü artık son haftalarımdayim bu hafta tam yüzü dönüktü bu seferde ellerini kapatmıştı yüzüne doktorum az kaldı nasılsa doğduğunda görürsün dedi ben detaylı baktirmadim