Bende ilk doğumum da hep özele gttim muayine ye ama devlette doğum yaptım 36 haftalıkdi ilk gttigimde hasta kaydım acilsi' diye gitmiştim, devlette doğum başlamadan once bakılmiyor alttan doğum esnasında açılma vs varmı diye bakiliyor ama öncesinde öyle bisey yok