Benimde 10 mart ikinci sezeryan ola ak nasipse. Benim tavsiyem ilk günler güzelce dinlenmeye çalış. Yardım edecek insanın varsa geri çevirme. Gece bebeğin uyandığında senin kollarına verebilecek biri olsun yanında. Hem seni kollayan hem bebeğini. Sen iyi olmadan onuda iyi edemezsin. O yüzden önce sen iyi olmaya bak. Rabbim yardımcımız olsun😊sütümüz hemencik gelsin inşallah 🥰