Nuryldrm pembemsilik yoktu ama kahverengi mukuslu bir akinti gelmisti bendende 32. Haftamda nisan olablr falan dediler buaradan dr gttm ultrosonla falan bakti nst grdim hersey yolundaydi . Nisan olmadigini soyledi, vajinal progestan kullaniyorm ben ilactan dolayi olmustur dedi ( 15. Haftadan beri kullaniyorm ilaci hic ole bi akinti gelmemisti bunuda spledim) artik bebegin buyudugunu ve haftalarin ilerledgni normal oldgnu soledi. Suyun veya kan gelirse az yada cok ozamn hemen hastanye geliosn dedi dinlen bol bol dedi. Yine en dogru seyi doktorun soyleyecktir canm. Nolr ne olmaz akintinin resminide cekseydin belki dr un gormek ister ben cekmistim