Ozgee25 https://i.imgyukle.com/2020/03/01/n8r48I.jpg Doktorumuz net bir şey söylemedi. Tahmin yapabilenler varsa söyleyebilir mi çok merak ediyorum. Tam 12 haftalığız
1serapguneyli Ozgee25 https://i.hizliresim.com/XlDL00.jpg Kızlar bana da tahmiiiiin🐥 bu fotoğraf 13 haftalık görüntüsü ama yok öğrenemedik 🙄
Dgn1 Dsg [url=https://hizliresim.com/NG99XN][img]https://i.hizliresim.com/NG99XN.jpg[/img][/url] Bunada bakar mısın 😊
Dgn1 Dsg 14+6 haftalık carsamba günü randevum var bakalım belli olcak mı 2 li taramada erkege benzetti doktor ama 😊
Ozgee25 Dsg canım benim aminn. Dediğin gibi sağlıklı olsun da ben erkek hissediyorum en başından beri doktor kız diyince de afalladım değişik bir his 😊😊
Kubra67 Ozgee25 bacagi kapatmis gozukmuyor ben sadece ulturasyona bakinca icime erkekmiş gibi bi his geldi o yüzden yazdim Allahim sağlikli kicağina almayi nasip etsin 😊😊😊❤️
Ozgee25 Dsg inanır mısın ne mide bulantısı ne baş dönmesi ne aşerme hiçbir şey yaşamadım 😊😊 Hamile olduğuma tek belirtim regl olmamam 😁😁😁
Ozgee25 Kubra67 amin inşalllahh hepimizin canımmm sağlıcakla alalım kucağımıza bebeklerimizi hiçbir önemi yok aslında da insan merak ediyor 😊
Kubra67 Ozgee25 18 haftalik olduk 14 de tahmin etdi doktor 16 da netlesdi devlet hastanesi soylemiyor son aylara doğru soyluyormus bende ozele gitdim
Dsg Ozgee25 canım erkek olabilir tam brlli olması için biraz daha zaman var belirginleşmesi için belirtilerin erkek gibi
Ozgee25 Dsg çok teşşkkür ederim canımm. Sağlıcakla kucağımıza alalım gerisi mühim değil zaten sadece merak ediyoruz işte 😊❤️