Merhaba kızlar suan yatmışım yapıldı dogumu başlamış 33 haftalık hamileyim daha sabah kanma ile hastaneye geldim once acıkma yok biraz sancn vaar dedi Baska hastaneye sevk etti burda acilde muayene de 1 santim acıkma dedi dogum haneye gönderdi tekrar nst ve acıklkda 2 santim acıkma sancı cıktı yine yatış verdi durdurmaya calışcaz dediler nolur dua edin kızlar bize kızım daha çok küçük inşallah durur dogum basına boyle şeyler gelenler nasıl oldu nasıl bi yol izlediniz