Bende herkese aynısını söylüyodum. İlk önce 7 ye girdim diyodum 🤣🤣 kızım sen nasıl 7 ye giriyorsun 7 bitiyo 28 haftalıksan diyorlar 2 haftanın lafı olmazmış 😁 her ağızdan bi ses. Doktor hani demiş ya size 31 haftalıkken 8 aylıksınız diye. Bende 28 hafta olunca arada 3 hafta var 7 bitmiş 8 den gün alıyorsun diyen çok oldu şüpheye düştüm