mervebaser Merhaba Kızlar 8+1 im fakat içimde hep bi korku var acaba bişey oldu mu kalbi durdumu diye hastane randevuma da daha 1 ay kalbi dursa acaba bi belirtisi oluyor mu sanki göğsüm artk acımıyor gibi geliyor
Beyzanur1995 mervebaser annelik iç güdüsü işte.simdiden olumsuz düşünmeyin iyi düşünün ki iyi olsun .stres yapmayın.stres de sakıncalı. Sağlık ocağına gidin yarın bi isterseniz kalp atışını dinlersiniz
AyaYlmazYldrm mervebaser cnm o korku hep varsdir cocugun dogana kadar saglikli dogacakmi acaba yasiycakmi diye endise edersin doguncada allahim ona bisey olmasjn omru uzun olsun dsmesin incjnmesin hasta olmasin hic ölmesin diye korkarsin hep bir endise annelik 😊 icini rahat tut
zmrtcskn mervebaser bende de vardı bebeğim 12.haftada kalbi durmuştu yani bebeğim 7.haftada kalmıştı aslında diğer hamileliğimde fetal doppler aldım ev doppleri sürekli dinliyordum miniğimin kalbini🙈 yoksa dk başı acile gider bi dinler gelirdim
mervebaser Beyzanur1995 teşekkür ederim canm bilmiyordum sağlık ocağında bakıldığını yarın mutlaka gidicem
Dygggkcr mervebaser canım sağlık ocağında 20. Haftadan önce duyman çok zor kalp atışını çünkü el doppleriyle bakıyorlar eski bi şey. İçini ferah tut ben de o haftalarda öyleydim her sabah göğüslerim acıyor mu diye bakardım ama belirtiler kaybolup tekrar geliyor kafana takma. Hareketlerini hissetmeye başlayınca rahatlarsın biraz :))
mervebaser Dygggkcr peki duymasam bile görebilir miyim kalp atışını yani canlı olup olmadığı belli olur mu
Beyzanur1995 mervebaser evet canım dinliyorlar kalp atışını doppler diye bi cihaz var adını yanlış yazmadıysam eğer onla dinliyorlar görüntü yok.sadece ses var 🙈
Busemelisa zmrtcskn kac ayda bulabildiniz ev ultrasonu ile kalp atışını çünkü bazıları bulamıyormuş ve memnun kalmis miydiniz
Ozgelin Benimde bir kürtajım var malesef kalbi durdu..sonra hemen hamile kaldım ama o korku hiç geçmedi öldüm öldüm dirildim bi süre..hareketlerini hissetmeye başlayınca biraz olsun geçti..hafifliyor aama tam olarak asla geçmiyor..
Enguzelhediym mervebaser Bende öyleyim ama benim durumum farklı. Yani Düşük riskim var o yüzden . Sen neden böyle şeyler dusunuyosun canım dhaa once kayıp falan yasadin mi yada tehliken mi var Senin de?
mervebaser Enguzelhediym tehlikem yok ama kimyasal gebelik geçirdim o zaman bile baya üzülmüştüm şimdi de sürekli bişey oldu mı diye bi endişe korku var