Ilaynn Merhaba beta 128 den 75 düştü ama doktorum kanaman var mi dedi hayır dedim kasık argın vs dedi hayır dedim folik asit kullanıyordum onu Bırak dedi pazartesi tekrar gel beta yapalım dedi sizce neden böyle olmuş olabilir yaşayan var mı