Cananp Kızlar 17 haftalık hamileyim, faranjit oldum çok kötüyüm ilaçda kullanamıyorum, öksürükkde var.Evde nane limon, ballı süt, zencefilli çay içtim ama işe yaramadı.Bildiginiz baska bir doğal çözüm var mı?