Bişi sorcam önemli 18 haftlk gebeyim sürekli belimde kasiklrmda sancı oluo bide yeni yeni şey başladı karnım toplanio resmn kasilio ortya toplanio karnim neden acba bole olanlar varmı acaba bide erken doğum riski olurmu yardmci olrmsnz lütfen### ****