Bence istediğin zaman almaya başla ben 12. Haftada cinsiyeti öğrendim ve alışverişlerimi başladım şıan 28. Haftdayım ve şükür hemen hemen bitti hazırlıklar.. bir şey olursa daha çok üzülme diye diyorlar herhalde ama, gebelik bir bilinmezlik her an her şey olabilir tabi Allah korusun bebeklerimizi ama, yani bir şey olursa düşüncesiyle de son ana kadar beklemenin anlamı yok bence