FSK canım 5+1iz ev işlerini bile yapamıyorum en ufak ev süpürdüm 2 gün bel agrısından duramadım az önce mutfağı topladım hemen kendimi yatağa attım başlarda olur diyorlar ilk 3 ay sonra canlanırsın diyorlar inşallah öyle olur bu bel kasık ağrısı son 1 hafta içinde olmaya başladı şükür kanamam falan yok ama bende çok ağrı çekiliyorum o yüzden bol bol yatıyorum zaten sürekli uyuyorum nedense istemsiz şekilde uykum geliyor