Basakasaf Hamileliğim başından beri bulanıyordu ortasında hafifledi şuan tekrardan başladı benim gibi olan var mı?
Saraalp Basakasaf benim doğumdan bir gün evvel başlamıştı , gece boyunca lavabodan çıkamamıştım tabure götürüp orda oturmuştum , artık halim kalmamıştı , sabahına suyum gelmişti, sağlıkla kavuşun inşaallah bebeğinize 💐
azizeguneyy Basakasaf Bulantı doğumun habercisi genelde :) Benim doğumum çok garip oldu ben ekleempsi nöbeti geçirdiğim için acil sezaryene alınmıştım ama nöbet geçirmeden önce deli gibi midem bulanıyordu ve kusuyordum.
H1z2a3 Basakasaf bende39+2 bir haftadır sabahları çok bulantım oluyor boş mideyle kusmaya çalışman daha bi zor oluyor 🙄
Lavinia12 Ben tam 39+0 ım şuan ilk gebeliğimde sadece doğururken bulanmıştı açılma oldukça bulanır demişti ebe ama bildiğiniz bi kaç gündür bulanıyor ve sancı felan hiç bsey yok
Ceren92 Basakasaf hadi ya cok gecmis olsun canim.ama hence bu dogum belirtisi bulanti ishal diye biliyorum
H1z2a3 Basakasaf yok canım bn ikisini de yaşadığım için aç karınla zor olduğunu anladım 😂 aynen az kaldı şükür rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin