Valla canım bende kapalıyım bursadan ankaray taşındım. 24. Hafta doktor aradım kendime bş bayan a gittim ağlayarak çıktım odadan aynı zamanda sağlıkçıyım kendim sonra erkek doktoru tavsiye ettiler valla artık umrumda bile olmadı yeterki bebek ve ben sağlıklı olalım eşimde sağlıkçı oda hiç karışmadı sağolsun zaten insanların gözü görmüyor bir şey hasta diye düşünüyorlar kişisel hiç bir şey düşünmüyorsun mesela ben röntgenciyim rönt
gen çekerken insanların yüzleri ne bakıyorum evet ama aklımda kalmıyor çünkü işimi yapıyorum sadece 👍